Zo ziet onze planning eruit:

Er zal een tijdelijk mail adres geactiveerd worden waarop u uw vragen kan stellen, (zie verder).

(Opgelet: vragen die gesteld worden naar de gewone email adressen, worden niet aanvaard voor onze ledenvergadering!)

agenda

Van 1 tot 17 januari:  U kan uw vragen ivm de ledenvergadering doorsturen naar dit email adres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Week van 18 tot 24 januari: Er worden geen mails meer aanvaard op het speciale adres!.  Het bestuur werkt deze week aan het tijdelijke ledenverslag.

Week van 25 tot 31 januari: Het tijdelijke ledenverslag wordt op onze website gepubliceerd en kan alleen met uw aanmeldings-gegevens bekeken worden.  U kan deze week opnieuw vragen stellen via het email adres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Week van 1 tot 7 februari: Het bestuur werkt het ledenverslag af, en zal dit op de website publiceren.  U wordt hiervan nog verwittigd.

nota: het tijdelijke email adres voor het stellen van uw vragen zal enkel aktief zijn van 11 tot/met 17 januari, en van 25 tot/met 31 januari.

Neem ook eens een kijkje op de site van onze sponsors

OnderdelenShop24.com
Stoffeerderij